Uživatelé programových systémů Duna považují za jejich velkou přednost horkou linku společnosti TILL CONSULT, která software vyvíjí a dodává na trh. Vyplývá to z výsledků průzkumu mezi účastníky řady školení. Ty ukázaly, že právě zákaznická linka je velkou výhodou Duny před jinými systémy.
Na rozdíl od řady jiných firem neprovozuje TILL CONSULT klasické call centrum. Raději dává raději přednost telefonnímu spojení zákazníků s konkrétními odborníky. Klienti se tak v případě nesnází nedovolají žádnému automatu, ale konzultantům, kteří systémy průběžně testují a znají je do sebemenšího detailu.
Podle ředitele společnosti Miroslava Tilla se komunikaci se zákazníky horké linky věnuje šest lidí. Část z nich jsou specialisté na konkrétní programy, další jim radí s technickými problémy týkajícími se například instalací, aktivování licencí a tisku.
TILL CONSULT je předním českým dodavatelem ekonomického softwaru a dalších programů pro podnikatele prodávaných pod značkou Duna. Nabízí například účetnictví pro živnostníky a neziskové organizace i vedení personální a mzdové agendy. Duna je také značkou softwaru řešícího agendu lékařských ordinací od praktických lékařů přes stomatology až po ambulantní specialisty. Firma vyvinula také specializovaný software pro distributory energií.
« zpět na přehled novinek